Licht

 



Vanochtend, lopend in het licht van de zon,
voelde ik heel duidelijk de boodschap ‘Kies voor lichtheid’
Licht in mijn ZIJN en in mijn ziel
Lichtheid in mijn denken en vreugde in mijn hart
Gedachten maken soms een warboel in ons hoofd,
maar je kan bewust kiezen voor lichtheid,
het moment van NU
Gedachten gaan altijd over wat nog gaat komen
en vaak zit daar angst bij
Of het gaat over wat is geweest, het verleden,
kort of langer geleden
Maar wat geweest is, is geweest
Je hebt er geen invloed meer op
Zegen het met liefde, je hebt gedaan wat je kon
en deed wat jou destijds het beste leek
Kies voor het moment; het NU
Jouw vrijheid zit in jezelf
Hou jezelf niet gevangen
Kies voor het licht en zie het licht in jezelf en in anderen
Lichtheid heeft een positieve, hoge trilling en trekt licht aan,
zoals de schoonheid van de natuur, eenvoud
en andere mensen die ook op zoek zijn naar diezelfde lichtheid
Hoe mooi is het om dit samen te delen
Vandaag is een mooie dag en voelt als een nieuw begin
Een mooie eerste dag van een nieuw jaar
waarin ik iedereen veel lichtheid wens
Dat we elkaar vinden, zij die zoekende zijn
en zich volledig vertrouwen
in de aanwezigheid met elkaar

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vandaag ben je hier

Voelbaar

Liefde